TikTok a anunțat marți, 17 decembrie, că nu permite reclame politice plătite și elimină în mod activ conținutul care încalcă regulile platformei.
TikTok colaborează pentru integritatea alegerilor europene
În contextul unei investigații inițiate de Comisia Europeană privind riscurile asociate proceselor electorale, compania a subliniat colaborarea sa cu autoritățile pentru a aborda preocupările legate de integritatea alegerilor și pentru a asigura transparența operațiunilor.
De asemenea, TikTok a precizat că platforma sa a fost protejată în cadrul a 150 de alegeri la nivel global și că lucrează continuu pentru a face față provocărilor din industria rețelelor sociale.
Într-un comunicat de presă, reprezentanții companiei au reiterat angajamentul de a coopera cu autoritățile europene pentru a răspunde preocupărilor privind integritatea platformei.
,,Am protejat integritatea platformei noastre în peste 150 de alegeri la nivel global și continuăm să abordăm proactiv aceste provocări comune la nivelul întregii industrii.''
Aceștia au precizat că nu acceptă reclame politice plătite și că elimină în mod activ conținutul care încalcă regulile stabilite de platformă.
,,Nu acceptăm reclamele politice plătite, eliminăm proactiv conținutul care încalcă regulile noastre privind dezinformarea, hărțuirea și discursul care instigă la ură.''
Comisia Europeană investighează TikTok pentru riscuri electorale
Comisia Europeană a deschis o procedură oficială împotriva TikTok pentru riscurile electorale, în conformitate cu prevederile Actului privind serviciile digitale. Investigația vizează obligația TikTok de a evalua și gestiona eficient riscurile sistemice legate de integritatea proceselor electorale, cu accent pe recentele alegeri prezidențiale din România, desfășurate pe 24 noiembrie.
Decizia de a iniția investigația se bazează pe informații din rapoartele declasificate ale serviciilor de informații românești și pe date furnizate de terți.